Forum Fallout PBF - RPG Strona Główna
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum Fallout PBF - RPG Strona Główna  Zaloguj  Rejestracja
Grywalne rasy Fallout i Profity

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fallout PBF - RPG Strona Główna -> Baza Fallout - Holodyski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GM



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teraz jest tam krater...

PostWysłany: Sob 21:39, 25 Mar 2006    Temat postu: Grywalne rasy Fallout i Profity

Poniżej zamieszczono rasy, którymi możecie grać. Wybór rasy uwzględnijcie w karcie postaci. Pamiętajcie również, że rasa może [ale nie musi] mieć wpływ na niektórych NPCów i środowisko, a także pomieszczenia [super mutant wysoki na 3,2m i ważący 363kg nie zmieści się w wąskim przejściu lub nie wejdzie na kruchą drabinę].

Człowiek

Normalny człowiek, który zdołał zachować swój kształt i wygląd mimo atomowej katastrofy.
Punkty do statystyk:___________Górna granica:
Siła: 0_______________________Siła: 10
Percepcja: +1_________________Percepcja: 10
Wytrzymałość: 0_______________Wytrzymałość: 10
Inteligencja: +1_______________Inteligencja: 10
Zręczność: 0__________________Zręczność: 10

Ghul

Człowiek, który był poza schronem, kiedy spadły bomby. Jego atutem jest inteligencja i w sumie nieograniczona wytrzymałość na promieniowanie. Jednak ma kruche i słabe ciało, a raczej to co kiedyś nim było, gdyż zamieniło się ono w zielono-brązową [najczęściej] bezkształtną masę okalającą napromieniowane kości. Czasami fragmenty ciała ghula po prostu od niego odpadają!
Punkty do statystyk:___________Górna granica:
Siła: -2______________________Siła: 8
Percepcja: +2_________________Percepcja: 13
Wytrzymałość: -1______________Wytrzymałość: 10
Inteligencja: +2_______________Inteligencja: 12
Zręczność: -1_________________Zręczność: 8

Super Mutant

Najczęściej żołnierze poddani działaniu wirusa FEV, w skutek czego zmienili się w mało inteligentne góry mięsa. Poniewż są bezpłodni, okazało się, że aby przeżyć klonują się. Raport z sekcji mówił: ,,Nici DNA okazują się być bardzo zapełnione. Wydaje się, że wszystkie recesywne geny, powodujące zwyrodnienia, zostały usunięte z systemu. Nici RNA także wyglądają na poddane manipulacji w celu zwiększenia przekazu informacji genetycznej. Uwaga: w ciele wykryto nadmiar Wirusa Wymuszonej Ewolucji II". Dla ciekawskich podam dokładne dane jednego z nich: wzrost: 3,2m, waga: 363,2kg, płeć: nieokreślona, kolor skóry: dominujący szary z odcieniami zieleni[uwaga! skóra jest skrajnie odporna na ostrza skalpeli]; struktura wagowa ciała: mięśnie: 77,41%, szkielet: 10,23%, tłuszcz: 3,02%, pozostałe tkanki: 9,34%. Przewidywana długość życia wzrasta o 10%, inteligencja maleje o 30%.(wypisałem najciekawsze dane).
Punkty do statystyk:___________Górna granica:
Siła: +4_____________________Siła: 13
Percepcja: -1_________________Percepcja: 11
Wytrzymałość: +3_____________Wytrzymałość: 11
Inteligencja: -2_______________Inteligencja: 8
Zręczność: -4________________Zręczność: 8

Robot humanoid

Przypominający kształtem człowieka robot, który miał chronić mieszkańców Krypt [model z Fallout Tactics]. Dość wytrzymały na konwecjonalną broń, poza tym ma kolce na łokciach, które są świetną bronią. Jednak jest bardzo wrażliwy na broń energetyczną.
Punkty do statystyk:___________Górna granica:
Siła: +1_____________________Siła: 12
Percepcja: +1________________Percepcja: 12
Wytrzymałość: +1_____________Wytrzymałość: 12
Inteligencja: 0________________Inteligencja: 12
Zręczność: 0_________________Zręczność: 12


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Masakrator_pl dnia Wto 18:58, 04 Kwi 2006, w całości zmieniany 15 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GM



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teraz jest tam krater...

PostWysłany: Nie 14:20, 26 Mar 2006    Temat postu:

Profity

Tutaj spisane zostały profity możliwe do wybrania dla Waszej postaci. Różnią się one od tych znanych nam z gier Fallout i mają inne znaczenie. Te profity określają umiejętności waszej postaci; jeżeli np. nie macie profitu lekarz, to próby Waszej operacji z pewnością skończą się zgonem operowanego. Oczywiście nie znaczy to, że w dziedzinach, które nie pojawiły się na Waszej karcie jesteście kompletnym zerem! Nawet bez profitu lekarz możecie usztywnić złamaną kość i udzielić pierwszej pomocy. Podobnie rzecz ma się z innymi, np. broń biała: możecie używać noża do mniej skomplikowanych [przecinanie itd.] czynności, ale walkę na noże za pewne przegracie.


Lekarz - bada, leczy, operuje i stawia na nogi wszystkich chorych i rannych, którym można jeszcze pomóc. Bardzo przydatna umiejętność dla osoby będącej w częstym stanie zagrożenia zdrowia lub życia. Do leczenia większych obrażeń często potrzebuje środków [chyba, że jest szamanem, to GM rozpatrzy jego modły Wink ].



Mechanik - naprawi popsute urządzenia, przy pomocy narzędzi i z odrobiną szczęścia zbuduje coś z niczego.



Żołnierz - posługuje się biegle karabinami i nożem, potrafi dobrze strzelać z pistoletu.



Członek gangu - biegle posługuje się pistoletami i nożami, jest również dobry w walce wręcz.



Informatyk/Robotyk - mózgowiec, który potrafi włamać się do systemu komputerowego, czy napisać oprogramowanie, po czym wczytać je do skonstruowanego przez siebie robota. Bardzo nietypowy fach, ale też dobrze opłacany!



Snajper - oddaje jeden, ale często celny strzał na jakiś czas [profit nie dostępny dla super mutantów].



Człowiek-rozwałka - materiały wybuchowe, młoty, miotacze ognia i inna ciężka broń, to jest to, co postać z tym profitem potrafi najlepiej. Jego skuteczność przy posługiwaniu się tymi przedmiotami znacznie wzrasta.



Gimnastyk - postać z tym profitem ma o wiele większe szanse na kradzież kieszonkową i potrafi bezszelestnie się poruszać. Dodatkowo dostaje +1 punkt do zręczności i siły!



Kierowca - dzięki temu profitowi Twoja postać jest bardzo zdolna, jeśli chodzi o obsługę pojazdów- bardzo dobrze prowadzi i szybko pojmuje jak prowadzić nie znane jej dotąd pojazdy.



Prorok - czasami widzisz zdarzenia, które się wydarzą! Masz prorocze sny lub wizje, które nawiedzają cię, ilekroć coś ma się wydarzyć.



Aktor - postać z tym profitem potrafi utrzymać nerwy na wodzy i nie pokazać po sobie swojego prawdziwego stanu emocjonalnego. Tacy już są aktorzy.



Twarda skóra/powłoka - dzięki temu profitowi twoja skóra stała się o wiele wytrzymalsza! Sam nie jesteś pewien, jak to się stało.



Antyradiator - ten profit sprawia, że twoja postać jest odporna na promieniowanie w bardzo wysokim stopniu. Dzięki temu może wejść do miejsc, gdzie inni odrazu zginęliby od promieniownia.



Włamywacz - ten profit sprawia, że Twoja postać może otworzyć większość zamków. Możesz się włamywać do walizek, sejfów... Jednym słowem zamków wszelkiej maści. I wiesz co? Jesteś w tym naprawdę dobry.



Mutacja na życzenie - jeżeli straciłeś kończynę, odniosłeś inne obrażenia lub chcesz jeszcze bardziej zmutować, to możesz się zregenerować, kierując pracą twoich nienormalnych komórek!



Człowiek pustkowi - Manierka nie zawiera ani kropli wody? Prowiant się skończył? Zapada zmierzch, a w pobliżu nie ma żadnego miasta... tylko klekoczące radskorpiony wielkości aligatora? Zupełnie jak w domu! Poznajesz ślady pozostawione na ziemi, wiesz które rośliny są jadalne, jak zrobić smaczną zupę z radskorpiona i pieczeń z gekona, jak upolować kretoszczura, jak zrobić kompres z kwiatu Brock'a... jednym słowem jesteś człowiekiem pustyni, człowiekiem, dla którego pustkowia nie sieją w sercu grozę, gdyż umiesz się z nimi obejść. I tyle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Masakrator_pl dnia Wto 22:15, 27 Mar 2007, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GM



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teraz jest tam krater...

PostWysłany: Czw 15:33, 06 Kwi 2006    Temat postu: Profity negatywne

Profity negatywne
Profity tutaj działają negatywnie na gracza i są przyznawane przez mistrzów gry w trakcie misji!!! Uważaj więc graczu, gdyż Twoje poczynania mogą sprowadzić na Ciebie nieszczęście!

Napromieniowanie - jak sama nazwa wskazuje, ilość radów w Twym organizmie jest zbyt wysoka. Już wkrótce możesz przestać się uśmiechać i zamienić się w coś nieprzyjemnego!


Bez kończyn - musiałeś stracić jedną lub więcej kończyn. Przynajmniej teraz zapamiętasz, że min nie rozbraja się widelcem.


Narkoman - musiałeś wziąść jakieś świństwo, po którym się uzależniłeś lub coś Cię ukąsiło, wywołując zatrucie. Póki się nie odtrujesz, będziesz odczuwać przeciągłe boleści, spadnie Ci percepcja albo spotka coś jeszcze gorszego!


Ranny - złamałeś kość, zostałeś postrzelony albo odniosłeś inne poważne obrażenia utrudniające Tobie poruszanie się.


Wygnaniec - ten profit zdobędziesz tylko podczas gry, jeżeli Twoje skrajne poczynania zmuszą Cię do opuszczenia Bractwa Stali lub Bandytów [czyli jeśli Cię wywalą, nie jeśli sam zrezygnujesz- to wielka różnica]. Zostajesz wówczas przeniesiony do trzeciej, neutralnej nacji i prawdopodobnie zdobywasz jeszcze profit poniżej.


Ścigany - skrajnie naraziłeś się jakiejś frakcji lub pojedynczym bogaczom? Czy do tego stopnia, że chcą śledzić Twoje poczynania, albo pragną Twojej głowy? Z tym profitem ciągle ktoś będzie Cię śledził lub usiłował zabić. Lepiej napraw to szybko póki możesz.


Wróg publiczny nr 1 - ten profit nie wróży Tobie długiego życia. Tylko nieliczni zechcą z Tobą współpracować, pod warunkiem, że zapłacisz im więcej niż nagroda za Twoją głowę. Ten profit przyznawany jest w skrajnych przypadkach lub tymczasowo.


Zginąłeś - myślisz, że ten profit, to przesada? Spytaj o to kolesia, który na środku pustyni wyskoczył z karawany, by lepiej wycelować w nadjeżdżających bandytów, lub gościa w zbroi, próbującego przepłynąć fosę... Takie kwiatki się zdażają, a ten profit umieszcza Twoją postać w nekrologu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fallout PBF - RPG Strona Główna -> Baza Fallout - Holodyski Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin