Masakrator_pl
Administrator / GM
Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Teraz jest tam krater...
|
Wysłany: Nie 14:20, 26 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Profity
Tutaj spisane zostały profity możliwe do wybrania dla Waszej postaci. Różnią się one od tych znanych nam z gier Fallout i mają inne znaczenie. Te profity określają umiejętności waszej postaci; jeżeli np. nie macie profitu lekarz, to próby Waszej operacji z pewnością skończą się zgonem operowanego. Oczywiście nie znaczy to, że w dziedzinach, które nie pojawiły się na Waszej karcie jesteście kompletnym zerem! Nawet bez profitu lekarz możecie usztywnić złamaną kość i udzielić pierwszej pomocy. Podobnie rzecz ma się z innymi, np. broń biała: możecie używać noża do mniej skomplikowanych [przecinanie itd.] czynności, ale walkę na noże za pewne przegracie.
Lekarz - bada, leczy, operuje i stawia na nogi wszystkich chorych i rannych, którym można jeszcze pomóc. Bardzo przydatna umiejętność dla osoby będącej w częstym stanie zagrożenia zdrowia lub życia. Do leczenia większych obrażeń często potrzebuje środków [chyba, że jest szamanem, to GM rozpatrzy jego modły ].
Mechanik - naprawi popsute urządzenia, przy pomocy narzędzi i z odrobiną szczęścia zbuduje coś z niczego.
Żołnierz - posługuje się biegle karabinami i nożem, potrafi dobrze strzelać z pistoletu.
Członek gangu - biegle posługuje się pistoletami i nożami, jest również dobry w walce wręcz.
Informatyk/Robotyk - mózgowiec, który potrafi włamać się do systemu komputerowego, czy napisać oprogramowanie, po czym wczytać je do skonstruowanego przez siebie robota. Bardzo nietypowy fach, ale też dobrze opłacany!
Snajper - oddaje jeden, ale często celny strzał na jakiś czas [profit nie dostępny dla super mutantów].
Człowiek-rozwałka - materiały wybuchowe, młoty, miotacze ognia i inna ciężka broń, to jest to, co postać z tym profitem potrafi najlepiej. Jego skuteczność przy posługiwaniu się tymi przedmiotami znacznie wzrasta.
Gimnastyk - postać z tym profitem ma o wiele większe szanse na kradzież kieszonkową i potrafi bezszelestnie się poruszać. Dodatkowo dostaje +1 punkt do zręczności i siły!
Kierowca - dzięki temu profitowi Twoja postać jest bardzo zdolna, jeśli chodzi o obsługę pojazdów- bardzo dobrze prowadzi i szybko pojmuje jak prowadzić nie znane jej dotąd pojazdy.
Prorok - czasami widzisz zdarzenia, które się wydarzą! Masz prorocze sny lub wizje, które nawiedzają cię, ilekroć coś ma się wydarzyć.
Aktor - postać z tym profitem potrafi utrzymać nerwy na wodzy i nie pokazać po sobie swojego prawdziwego stanu emocjonalnego. Tacy już są aktorzy.
Twarda skóra/powłoka - dzięki temu profitowi twoja skóra stała się o wiele wytrzymalsza! Sam nie jesteś pewien, jak to się stało.
Antyradiator - ten profit sprawia, że twoja postać jest odporna na promieniowanie w bardzo wysokim stopniu. Dzięki temu może wejść do miejsc, gdzie inni odrazu zginęliby od promieniownia.
Włamywacz - ten profit sprawia, że Twoja postać może otworzyć większość zamków. Możesz się włamywać do walizek, sejfów... Jednym słowem zamków wszelkiej maści. I wiesz co? Jesteś w tym naprawdę dobry.
Mutacja na życzenie - jeżeli straciłeś kończynę, odniosłeś inne obrażenia lub chcesz jeszcze bardziej zmutować, to możesz się zregenerować, kierując pracą twoich nienormalnych komórek!
Człowiek pustkowi - Manierka nie zawiera ani kropli wody? Prowiant się skończył? Zapada zmierzch, a w pobliżu nie ma żadnego miasta... tylko klekoczące radskorpiony wielkości aligatora? Zupełnie jak w domu! Poznajesz ślady pozostawione na ziemi, wiesz które rośliny są jadalne, jak zrobić smaczną zupę z radskorpiona i pieczeń z gekona, jak upolować kretoszczura, jak zrobić kompres z kwiatu Brock'a... jednym słowem jesteś człowiekiem pustyni, człowiekiem, dla którego pustkowia nie sieją w sercu grozę, gdyż umiesz się z nimi obejść. I tyle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Masakrator_pl dnia Wto 22:15, 27 Mar 2007, w całości zmieniany 4 razy
|
|