Forum Fallout PBF - RPG Strona Główna
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum Fallout PBF - RPG Strona Główna  Zaloguj  Rejestracja
Mapa rejonu

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Fallout PBF - RPG Strona Główna -> Baza Fallout - Holodyski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GM



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teraz jest tam krater...

PostWysłany: Wto 19:10, 11 Kwi 2006    Temat postu: Mapa rejonu

Poniżej znajduje się mapka, przedstawiająca położenie miast, rejonów górskich [gdzieniegdzie spadł śnieg po wojnie!], suchych płaszczyzn [czyli pustkowi] i morza.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Masakrator_pl dnia Czw 8:31, 02 Lis 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GM



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teraz jest tam krater...

PostWysłany: Śro 18:41, 12 Kwi 2006    Temat postu: Opis

Houston
Houston jest miastem zasiedlonym przez mieszkańców Krypty 7, którzy przy korzystnych warunkach zbudowali najwspanialsze miasto południowego wybrzeża Stanów Zjednoczonych. Niskie promieniowanie, obecność Bractwa Stali [ze względu na kandydatów na skrybów i technologie sprzed wojny z bazy NASA i schronu] oraz posiadanie G.E.C.K.'a, sprawiło, że możemy cieszyć się takim cudownym Houston, jakim jest teraz. Większość miasta zostła odbudowana za pomocą G.E.C.K.'a i znajduje się bardziej na zachodnie-południe od przedwojennego Houston, które obecnie jest zamienione w gruzowisko. Jego obywatele wydają się być uprzejmi, jednak nie są to nieznający życia głupcy. Dlatego, dzisiejsze Houston otoczone murem jest dobrze zorganizowane, czyste, a w środku miasta rosną nawet drzewa z zielonymi liśćmi!

San Antonio - Niewielkie miasteczko zbite z dech i złomu, w którym pełno hazardu i innych lewych rozrywek. Dzięki sąsiedztwu Bractwa panuje tu względny porządek. Mieszkańcy zdają się być przeciętnymi obywatelami U.S.A., na których czele stoi burmistrz i komendant.

Victoria - Kolejne niewielkie miasteczko zbudowane z dech, blachy falistej i złomu oraz "muru" też ze złomu, który otacza miasteczko dając względną osłonę przed nikłym niebezpieczeństwem. W sumie niema tu nic ciekawego poza paroma sklepikami i knajpą. Mieszkańcy są spokojni i miłują spokój, dlatego rzadko wybuchają tu większe konflikty. Spokojne miasteczko ze sklepikami, barami, traperami...

Galveston - Mała osada rybacka pozbijana z dech i fragmentów statków. Zdaje się, że jest to najbiedniejsza wioska na południowym wybrzeżu. Zrezygnowani życiem mieszkańcy żyją tylko z hodowli braminów i roślin. Od czasu do czasu wyłowią jakieś zmutowane dziwadło, niegdyś będące rybą. Jest to jedyne miejsce, gdzie są statki.

Austin - Wspólnota ludzi, mutków i ghuli. Zbudowana z dech i cegieł, niektóre budynki są w całkiem niezłym stanie, nie zburzone w trakcie wojny. Mieszkańcy o tak samo różnych charakterach, co rodzajach. Miastem rządzi burmistrz, mający do dyspozycji miejskie siły porządkowe.

De Ridder - Jest to jedna z tych najgorszych miejscowości, w które możesz wdepnąć. Jeżeli jesteś bandziorem, to możesz czuć się tutaj, jak w domu [o ile miałeś dom]. Są tu bary, kasyna, klub bokserski i "Dom Pojedynków", czyli dawna hala targowa, w której obecnie odbywają się walki gekonów, radskorpionów, ludzi, mutków... Poza tym, jest to miejsce rekrutacyjne bandytów. Jeśli jesteś zaczepny, czy nieostrożny- jesteś trupem.

Dallas - Miasto zbudowane w ruinach dawnego Dallas. W cieniu zdezelowanych wieżowców mieszkają nieco napromieniowani ludzie i ghule, przesiedleni z Forth Worth. To miasto nie jest ani złe ani dobre.

Forth Worth - Jest to duża placówka położona w górach, dawne miasto, których mieszkańców przesiedlono do Dallas. Obecnie to baza Bractwa, z której ponoć organizowano ekspedycje do "Martwej Strefy", jednak z powodu wysokiej radiacji i szkód zaprzestano wypadów w tamte rejony. Placówka jest silnie ufortyfikowana, liczni żołnierze i pare pojazdów regularnie patrolują tereny wokół bazy, w tym Dallas. Większości przyjezdnych nie wpuszczają w głąb ich terenu, nakazując opuszczenie terenu.

Shreveport - Tym miastem rządzi kilka rodzin mafijnych oraz mniejszych gangów, które podzieliły się między sobą miastem. Zbudowane w ruinach dawnego miasta, obecnie znane jest z produkcji narkotyków i alkoholi. Zarówno mieszkańcy, jak i przejezdni potwierdzają, że łatwo tu zginąć, jeżeli nie ma się grubego portfela lub znajomości, albo nie jest się potencjalnym klientem. Miasto pełne jest przemocy, hazardu, pijaków, gangów, narkotyków i innego ścierwa.

New Orleans - Bogate miasto wybudowane za pomocą G.E.C.K.'a przez mieszkańców Krypty 30. Biały mur [kiedyś był biały] z wieżyczkami chroni białe budynki miasta przed grasującymi w pobliżu bandytami, jednak o ile bandyci nie mogą podejść do miasta, o tyle mieszkańcy mają problem z opuszczeniem go, gdyż wokół roi się od bezwzględnych bandytów czychających na ich portfele. Zarozumiałymi mieszkańcami [jest to pewnie skutek tego, że w Krypcie 30 były tylko i wyłącznie naukowe książki] rządzi rada miejska.

Mobile - Mobile to miasto będące w rzeczywistości zlepkiem bud dziur w ziemi oraz betonowych budynków. Powstało w miejscu dawnego miasteczka zrównanego z ziemią przez tornado. Wokół solidnych bunkrów w których mieszkańcy kryli się przed żywiołem z czasem poswtało skupisko chat. Obecnie jest to największa przystań bandytów i wolnych strzelców w obrębie kilkuset mil.

El Dorado - Witajcie w El Dorado! Szukacie szczęścia i złota? Złe drzwi! W mieście tym żyją tylko ghule i kilka super mutków, którzy zbudowali miasto z tego, co im wpadło w ręce. Miasto utrzymuje się ze sprzedaży różnych urządzeń, w tym baterii i masy innych zasilaczy. Mieszkańcy regenerują stare beterie za pomocą maleńkiej elektrowni, ostałej z czasów przedwojennych.

Fort Smith - Miasto, a właściwie forteca. Główna brama to żelazna konstrukcja z okazałymi, jak na obecne czasy wieżami, a całe miasto otoczone jest solidnym murem z metalu. W środku, w domach również z metalu żyją ludzie i ghule. Mieszkańcy ponoć wznieśli taką okazałe fortyfikacje, gdyż chcieli uchronić się przed niebezbieczeństwem z głębi gór.

Little Rock - Miasteczko przypomina osadę z westernu. Zamiast burmistrza jest szeryf, a handel braminami kwitnie. Podobnie jak Austin, żyją tu zarówno ludzie i mutanci. W sumie w mieście nie ma nic ciekawego, oprócz faktu, że właśnie tutaj znajduje się jeden z nielicznych "używanych" kościołów.

Memphis - Drugie Las Vegas; hazard, rozrywka i beztroski tryb życia. Jeżeli chodzi o wygląd, to bardzo przypomina New Orleans, ale na budynkach widnieją neony i liczne plakaty [hmm, w Krypcie były same rozrywkowe holodyski?]. Mieszkańcy mają wyznaczonego przewodniczącego miasta.

"Martwa Strefa" - Chyba nikt nie wie, czym jest ten obszar umiejscowiony daleko na południe od Forth Worth. Różne plotki chodzą po pustkowiach: jedna mówi, że był to kiedyś magazyn broni nuklearnej trafiony przez rakietę, a inna, że jest to brama do piekła. Jedno jest pewne- promieniowanie jest tak silne, że już nikt nie ryzykuje śmierci, udając się w ten region.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Fallout PBF - RPG Strona Główna -> Baza Fallout - Holodyski Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin