Masakrator_pl
Administrator / GM
Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Teraz jest tam krater...
|
Wysłany: Sob 21:51, 25 Mar 2006 Temat postu: Wprowadzenie |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Wojna. Wojna nigdy się nie zmienia. Rzymianie prowadzili wojny, by gromadzić niewolników i bogactwa. Hiszpania zbudowała kolonialne imperium ze swej rządzy złota i terytorium. Hitler przekształcił podbite Niemcy w gospodarcze supermocarstwo. Ale wojna nigdy się nie zmienia. W dwudziestym pierwszym stuleciu wojna wciąż była prowadzona o zasoby możliwe jeszcze do pozyskania, lecz tym razem, przedmiot wojny był zarazem jej bronią - ropa naftowa i uran. Dla tych surowców Chiny najechały na Alaskę, Stany Zjednoczone dokonały aneksji na Kanadę, a Unia Europejska rozpadła się na zwaśnione, toczące ze sobą spory państwa narodowe, zdecydowane na przejęcie resztek zasobów na Ziemi. W roku 2077 kolejna burza wojny światowej znów nadeszła. W ciągu dwóch krótkich godzin, większość lądów zmieniła się w żużel, a z popiołów nuklearnej zagłady zaczęła z trudem wyrastać nowa cywilizacja. Niektórym udało się wcześniej osiągnąć względne bezpieczeństwo w wielkich podziemnych kryptach-schronach. W więziennym bezpieczeństwie za ogromnymi drzwiami schronu pod granitową górą pokolenie żyło bez wiedzy o świecie zewnętrznym.
[link widoczny dla zalogowanych]
O grze na forum
Akcja tej gry dzieje się kilka lat po tym [w 2255r.], jak Bractwo Stali wyeliminowało zagrożenie ze strony robotów, jeszcze bardziej jednocząc pustkowia i rosnąc w siłę, stając się dominującą, sprawiedliwą siłą [wydarzenia z Fallout Tactics].
Miejsce rozgrywki pozostaje w USA, ale jest ono oddalone od miejsc znanym nam z serii Fallout, więc szanse na odwiedzenie NRC czy New Reno są nikłe. Miejsce gry położone jest nad południowym wybrzeżem USA, dzięki czemu GMowie mają większe możliwości, gdyż nie muszą opisywać miast i ich mieszkańców pod dyktando lokacjom z gier. Graczy też to powinno zadowolić, gdyż śmiało można wykreować podobne do tamtych miasta, a zarazem nie będzie odgrzewania lokacji.
Dla "początkujących"
Teraz wytłumaczę klimat świata Fallout dla graczy, którzy wcześniej nie spotkali się z tą serią. Otóż przez świat przetoczyła się wojna nuklearna, wyniszczając środowisko naturalne naszej planety. Większość świata, to suche pustynie, miejscami jeszcze radioaktywne, a widok zieleni jest prawdziwą rzadkością- rośliny rosną tylko hodowane i tylko w osadach farmerskich lub miastach można je spotkać. Ogółem świat wydaje się suchy i brudny, prażony słońcem, lecz nie wszędzie tak jest. Ludzie z Krypt byli gotowi na wyjście z nich, wyposażając się w G.E.C.K.[Garden of Eden Creation Kit lub po polsku: Generator Ekosystemu Cudownej Krainy]. Jest to urządzenie wielkości walizki, które potrafi wykreować rajski ogród na ziemi. Innym specyficznym i ważnym elementem gry są stimpaki- strzykawki ze środkiem leczącym- w zależności od wielkości, leczą mniejsze obrażenia już po wstrzyknięciu. Kolejnym, chyba najważniejszym przedmiotem w całej grze jest...[werble ]...Pipboy! Jest to mały komputerek, wyglądem porównywalny do palmtopa- jest niewielki, umożliwia zapis danych za pomocą podłączanych holodysków lub terminali komputerowych(wystarczy odpowiednie gniazdo).
Poniższe ilustracje doskonale oddają klimat dawnych, wielkich metropoli, które obecnie są ruiną.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|